ilki rakı bardağıydı..
diğeri buzdolabı süsü..
3. ne olcak ki..?
şu haftayı atlatmayı çok istiyorum..
ama haftaları atlattıkça atlatmam gereken bir yılın yaklaştığını farkedip sinirleniyorum..
gerginlik de bir kılık gibi çekince çıkıp gitse keşke üstünden..
herşey neden bu kadar gerçek ki..?
