Kimsenin kimseyi kaybetmediğine çünkü kimsenin kimseye sahip olmadığına ikna oldum. İşte bu özgürlüğün gerçek deneyimidir: Dünyadaki en önemli şeyi elinde tutup ona sahip olamamak.
(Paulo Coelho)
Çevrenize baktığınızda sahip olup olamadıklarımıza yanıyoruz. Daha fazlasını istiyoruz hep. Çevrenize kıskançlıkla ve beğenisizlikle bakmadan önce şunu düşünün: Ne o ne de siz gerçekten bunlara sahip değilsiniz, sahip olamayacaksınız.
Kaçınılmaz olan gelip çattığında neyi elinizde tutacaksınız..?
10 Haziran 2009 Çarşamba
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder