28 Kasım 2009 Cumartesi

dipsiz sokaklar..

sevmek.. gerçekten.. içtenlikle..
sevebilmek gerçekten birini içtenlikle..
yüzüne bakabilmek saatlerce..
uzun uzun bakmak ışığa..
gözlerini kapadığında karanlığın ortasında ışıldayabilecek kadar..
ışığın yapabilmek birini hayatında..
yol göstereceğine inanarak sana..
o nereye giderse gidebilmek..
gözlerine bakmak.. gözlerinin derinliklerine..
ve inanmak körükörüne..
kalbinin attığını hissetmek koşmadığın halde..
ayaklarını hissedememek üstünde durduğun halde..
ve bırakmak kendini boşluğa..
bir çift göz için..
aralanmış dudaklar için..
sıcak bir ten için..
boğulurken yaşadığını hissedebilmek için..
elini tuttuğu her seferde hayata tutunabilmek için..
sevmek.. gerçekten.. içtenlikle..
sevebilmek gerçekten birini içtenlikle..
yüzüne bakabilmek saatlerce..
gözlerinin içine..
hissedebilmek o teni..
nefesi alabilmek içine..
ve o nefesle yaşadığını hissetmek..
ve o gözlerde boğulmak..
sevmek..
tüm kalbinle..
tüm bedeninle..
elindeki herşeyle..
kendinle..