24 Ocak 2010 Pazar

birşeyi eline aldığın anda kaybetmeye başlamışsın demektir..

iki yıl önce bu gece..
belki de hayatımın en güzel gecesiydi..
belki de ilk defa mutluluktan ağlamıştım..
belki de ilk defa ellerim rüzgarda boşuna çırpınmamıştı..
belki de ilk defa birinin sıcaklığını hissettim derinliklerimde..
belki de ilk defa o gece gerçekten korktum..
beni korkularımdan kurtarabilecek ruhu kaybetmekten korktum..

iki yıl sonra bu gece ellerimde kanayan yaralara karışmış o yanık izlere bakıyorum..

belki de ilk defa o gece yanmaya başladığımı hissettim..
belki de ilk defa bundan zevk aldım..
belki de son defa yaşayacağımı bilseydim yanarak ölmeyi kaçmaya tercih ederdim..



birşeyi eline aldığın anda kaybetmeye başlamışsın demektir..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder