bacaklarını iyice ayır ki daha rahat görebileyim kendimi..
yorgun ki bu beden tutamaz dizlerini
sen yasla ayaklarını aya
başını çevir celladına ve beni dinle..
ve beni hisset..
ve beni tat her gözlerine baktığımda..
kimsenin sana veremeyeceği birşey vereceğim ben sana..
sadece gözlerini kapa..
ve ağzını aç..
ve dinle..
elini kalbimdeki kırıklarda gezdir..
bakışların sıkılmış ruhumda olsun..
göğüslerin ciğerlerimi parçalasın..
iyice gerin ki karnında yüzebileyim..
iyice ayır bacaklarını..
çocukluğumun rüyasını daha rahat görebileyim..
boğazından geçen her hava zerresinde kulağım..
kalbim ince kasılmalara bağlı..
ve bekliyorum..
kapının çalmasını bekliyorum..
delikten baktığımda seni görmeyi bekliyorum..
gelmeni bekliyorum..
25 Ocak 2010 Pazartesi
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

Bu yorum yazar tarafından silindi.
YanıtlaSilBu yorum yazar tarafından silindi.
YanıtlaSil