skip to main
|
skip to sidebar
1 Temmuz 2010 Perşembe
pff..
günümüz ergenleri beyinsiz.. anne babaları da haliyle oldukça gereksiz..
15 yaşında bebenin elinde arabanın ne işi var anlamıyorum..
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
..
MomentaryRelics
Profilimin tamamını görüntüle
Blog Arşivi
Temmuz
(1)
Mayıs
(5)
Nisan
(2)
Şubat
(1)
Ocak
(6)
Aralık
(7)
Kasım
(1)
Eylül
(4)
Ağustos
(4)
Haziran
(5)
İzleyiciler
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder