skip to main
|
skip to sidebar
7 Nisan 2010 Çarşamba
5
yoğun hissediyorum..
bir o kadar da eksik..
bir o kadar da soğuk..
duvardaki kilitli bir delik gibiyim..
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
..
MomentaryRelics
Profilimin tamamını görüntüle
Blog Arşivi
Temmuz
(1)
Mayıs
(5)
Nisan
(2)
Şubat
(1)
Ocak
(6)
Aralık
(7)
Kasım
(1)
Eylül
(4)
Ağustos
(4)
Haziran
(5)
İzleyiciler
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder