1 Aralık 2009 Salı

yaşlanmak gibi birşey nefes almak

parçalanıyor içimde birşeyler yenilerini doğurtmak için..
yaklaşıyor o son ışık zerresi..
tünelin sonu görünüyor.. zevk almalı mıyım bilemem..
yaş mı kuru mu hissedemiyorum artık..
yaşlanmak nasıldı hatırlamıyorum yapaylığından her ateşimin..
tükürsem de farketmez.. belki söner gözlerim..


çığlıklar duyuyorum içimde kopan..
birşeyler sürünüyor ciğerlerimin zımparalı kefeninde..
her nefes zor..
her nefes acı..
her nefes öncekini aratır..
her nefes ölüm..
yaşlanmak gibi birşey nefes almak..


titriyorum her gece omurlarıma kadar..
bir ten değse bedenime üşürüm..
hıçkırıklarım bir kriz gibi..
ağlarım her gece acı içinde..
titrerim her gece uyumak için..

titrerim her gece unutmak için..



dondu mu dudaklarım anlamam..
bir kıvrılışa hasret aralanmaya suret..
bir nefese hasret sökecek vebayı ciğerlerimden..
tükürcem kanımı son damlasına kadar kurtulmak için zehirden..
yenisini içime alcam kök bağlasın diye..
yavaş yavaş zevkle o da öldürcek beni karanlığında gözlerinin..
her ölümüm yaşadığımı hissettirecek bana..
son iniltim son nefesim olacak..

ve titriyorum her gece omurlarıma kadar..
bir ten değsin bedenime ki bitirsin bu acıyı..
tükensin nefesim..
tükensin gözlerim..
tükensin acım..
bitsin bu iniltim bıraktığın son zerrende..

-no-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder