Ve ateş karanlığı aydınlatır..
Cayır cayır yakar bedenimi hastalıktan eser kalmayıncaya kadar..
Bilemem o an sonuna kadar kavuracak mı bedenimi yoksa bir anda sönüp giderek yeni yaralarla başbaşa mı bıracak beni..
28 Aralık 2009 Pazartesi
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder