Umut istiyorum..
Sarılmak istiyorum sımsıkı..
Ağlamak istiyorum..
Isınmak istiyorum..
Tek duygululuktan çıkıp çok duygulu hayata geçiş yapmak ve duygu içinde boğulmak istiyorum..
Düşünmemek istiyorum..
16 Eylül 2009 Çarşamba
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder