16 Eylül 2009 Çarşamba

I. Analiz

Umut istiyorum..
Sarılmak istiyorum sımsıkı..
Ağlamak istiyorum..
Isınmak istiyorum..
Tek duygululuktan çıkıp çok duygulu hayata geçiş yapmak ve duygu içinde boğulmak istiyorum..

Düşünmemek istiyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder