Gün ay yıl ve saatiyle ne zaman öleceğini bilsem napardım?
Gene bu saçmalıklara çalışıp bi bok olmayacağının bilinciyle "ama bilinciyle" ilerde olması gerektiği gibi yaşamaya devam mı ederdim..?
Kendimce bi tarih uydurup işte bu zamanda ölcem desem ve 40yıl bile olsa birşey kalmadığını farketsem gene bu yaptıklarımın saçmalık olduğunun bilincinde yaşamaya devam ederdim.
Çünkü yaşadığım benim hayatım değil ve bu yaşadığım hayatta da yalnız değilim.
Mutluluğumu bile hatırlamıyorum. İlerdeyse gördüğüm herşey benim istemediğim herşey.
Bu bile kendi hayatımı yönetemediğimin kanıtı.
1 Eylül 2009 Salı
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder