Odamdaki şu balık için üzülüyorum desem akvaryumda sınırlı bir hayat yaşamasına üzüldüğümü düşünürsünüz değil mi..?
Klişeleşmeyin.. Ben onun benimle yaşamak zorunda kalmasına üzülüyorum..
Tek tesellim benim gibi olmayan insanlarla yaşamak zorunda kalmaması..
22 Ağustos 2009 Cumartesi
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder